fbpx

2001 óta valósítunk meg vállalati képzéseket a  Dunántúlon – 2014-től országosan – az első években elsősorban informatika témában, később a piaci  igényekhez igazodva folyamatosan bővítettük a képzési kínálatunkat.  Ma már az általános informatikai és nyelvi  képzések mellett tréningek és szakmai, OKJ képzések szerepelnek a képzési  kínálatunkban.    

Pályázati tapasztalatunk  kezdetektől valósítunk meg folyamatosan kis – és nagyvállalati kategóriában egyaránt. Referenciánk a munkahelyi képzéseket támogató pályázati felhívások területén:

A 2019-es év újdonságaként felnőttképzési tevékenységünkhöz kapcsolódóan munkaerőpiaci ingyenes szolgáltatást nyújtunk, mivel képzéseink bonyolítása során megismerhetjük a résztvevők előzetes végzettséget, a SZÁM-PONT Oktató Központban a szakmai végzettség megszerzése után segítjük őket a munkaerőpiacon az elhelyezkedésben.

Ezzel az utánkövetéssel azt gondolom, átfogóan kezeljük mind a munkavállalói, mind pedig partnercégeink problémáját.

 Pályázati tapasztalataink , projektjeinkben, munkaerő  tanfolyamok, képzések lebonyolítását vállalja, akár helyszíni oktatás keretében is.

 Kedvező konstrukciókkal állunk partnereink rendelkezésére.

  • Erőszakmentes kommunikáció 24 óra
  • Munka és egészségvédelem 42 óra
  • Kommunikáció 24 óra
  • Művezetői, középvezetői ismeretek tréning 24 óra
  • Vezetői készségfejlesztés 32 óra
  • Lean menedzsment adminisztrátor 90 óra
  • Angol / német nyelv C1 szintig

 A versenyképesség és hatékonyság fő záloga a szervezeti kultúra.

  • Tudja-e Ön, milyen szervezetfejlesztés hozhat mérhető versenyelőnyt?
  • Tudja-e Ön, hogyan hozza ki a maximumot szervezetéből?
  • Tudja-e Ön, hogyan tudják munkatársai kvalitásukat kibontakoztatni?
Miért hasznosak a szakmai képzések?

A jogszabályi előírásoknak való megfelelésen túl fontos, hogy a szervezethez lojális, precízen és elhivatottan dolgozó munkatársak munkájának eredményeként a vállalkozási hatékonyság folyamatosan javuljon.

Egy jó képzéssel a dolgozói motiváltság növelhető. Ha ők is részt vesznek a képzések kiválasztásában, az egyik legjobb módszer a lojalitás növeléséhez, a felesleges zúgolódások csökkentésére, hogy szakmai tudásukat a munkáltatójuk segítségével növelni tudják.

Egy folyamatosan tanuló szervezet sokkal hamarabb reagál a változásokra, mint egy tunya és megszokásból dolgozó.

Csökkennek vagy megszűnnek a negatív munkavállalói visszajelzések: “Nem tudom elvégezni a munkámat, mert…”

A dolgozók felelőssége a minőséggel kapcsolatban nő, pozitív értékké válik a fejlődés és felelősségvállalás.